Művek tárgyszó szerint "Reklám"

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Válasszon: B | T
Találatok száma: 3.

B

Bartáné Muharay Irén (1996) Vevőcentrikusság érvényesítésének módjai. Szakmai Füzetek (6. sz.). pp. 169-177. ISSN 1587-5881

T

Trombitás Endre (2004) Az indirekt felszólítás, mint az akaratorientálás eszköze a reklámban. Szakmai Füzetek (13. sz.). pp. 48-51. ISSN 1587-5881

Trombitás Endre (2007) A szókészlet rétegeinek szerepe a reklámok nyelvében. In: Tudományos Évkönyv 2006: Stratégiák 2007 és 2013 között. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 245-253.

A lista elkészítésének dátuma 2017. október 24. 05:56:35 CEST.