Művek tárgyszó szerint "Oktatás"

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Válasszon: B | C | D | H | I | J | S | T
Találatok száma: 12.

B

Bakos Viktor (2007) Hogyan tudnánk eredményesebbé tenni a főiskolai statisztikaoktatást? Szakmai Füzetek (18.). pp. 50-54. ISSN 1587-5881

Bakos Viktor és Bánhalmi Árpád (2009) Miért buknak meg statisztikából a jó matekosok? Szakmai Füzetek (26.). pp. 101-105. ISSN 1587-5881

Bánhalmi Árpád (2006) Fejleszthető-e a kognitív stratégia a felsőfokú statisztikaoktatásban? Szakmai Füzetek (17. sz.). pp. 86-88. ISSN 1587-5881

C

Csongrádi Gyöngyi (2009) A Römer-modell lehetőségei a makroökonómia oktatásában. In: Tudományos Évkönyv 2008: Kultúraközi párbeszéd az üzleti világban. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 72-80.

D

Dósa Ildikó (2016) Team munka határok nélkül. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 45-57. ISBN 978-615-5607-22-6

H

Heidrich Balázs (2009) Expectations and Reality About the Effectiveness of Multicultural Teams in Business and Educational Settings. In: Magyar Tudomány Napja BGF. Konferencia 2009. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 1-11.

I

Ilyésné Molnár Emese (2010) Az oktatás minőségének mérhetőségéről. In: Tudományos Évkönyv 2009: Válság és megújulás. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 257-267.

J

Józsa László és Veres Zoltán (2005) About limits to globalised teaching methodologies learnings for EU educators. EU Working Papers (3. sz.). pp. 53-60.

S

Sato Noriko és Székács Anna (2016) Együttműködési formák szerepe és lehetőségei a japán (és más távol-keleti) szaknyelv és üzleti kultúra elsajátításában. In: Módszertani kisérletek. Budapesti Gazdasági Egyetem, pp. 201-220.

T

Tapolcai-Malaczkov Szilvia (2015) Strategies for motivating ESP learners: Best practices of an 'English Communications Skills' course. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 670-684. ISBN 978-963-7159-92-3

Török Judit (2016) A pedagógiai konstruktivizmus és a Moodle elektronikus színtér. In: Módszertani kisérletek. Budapesti Gazdasági Egyetem, pp. 107-120.

Törökné Szilágyi Katalin (2009) La rumeur, phénoméne social et outil de l'enseignement du marketing en francais. Szakmai Füzetek (27. sz.). pp. 68-73. ISSN 1587-5881

A lista elkészítésének dátuma 2017. október 24. 05:46:24 CEST.