Művek tudományterület szerint "bölcsészettudományok > neveléstudományok"

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Válasszon: B | C | D | F | J | K | L | M | S | T | V
Találatok száma ezen a szinten: 28.

B

Balázsné Lendvai Marietta és Doba Szilvia és Lambertné Katona Mónika és Márton Tibor (2016) Környezettudatos viselkedésmintákat népszerűsítő nevelési programok közvetlen és közvetett hatásainak elemzése fiatalok körében, primer kutatási módszerek alkalmazásával. Prosperitas, III. (2016/2.). pp. 98-119. ISSN 2064-759X

Bradeánné Gacs Judit (2005) Felnőttek nyelvi képzése - feladatok és lehetőségek. In: Tudományos Évkönyv 2004: Tudástranszfer és információs társadalom. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 311-316.

Bradeánné Gacs Judit és Kósik Ferenc (2007) Felsőfokú szakképzés a BGF Külkereskedelmi Főiskolai Karán. Szakmai Füzetek (18. sz.). pp. 61-68.

Bánhegyi Mátyás és Nagy Judit (2016) Improving East Asian Students’ English Oral Fluency in Hungarian Tertiary Educational Settings. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 183-196. ISBN 978-615-5607-22-6

C

Chandler Nick (2016) Days of future passed: an investigation into the perceived generation gap between teachers and students in Hungarian higher education. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 15-24. ISBN 978-615-5607-22-6

Csongrádi Gyöngyi (2009) A Römer-modell lehetőségei a makroökonómia oktatásában. In: Tudományos Évkönyv 2008: Kultúraközi párbeszéd az üzleti világban. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 72-80.

D

Dósa Ildikó (2016) Team munka határok nélkül. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 45-57. ISBN 978-615-5607-22-6

F

Farkas Julianna (2016) Esettanulmány kötet. Kézirat. BGE KVIK, Budapest. (Kéziratban)

J

Jármai Erzsébet és Dévény Ágnes és Tóth Éva (2004) Beszámoló az íráskészség fejlesztéséről készített kérdőíves felmérés eredményeiről. In: Tudományos évkönyv 2003: Magyarország a gazdasági fejlődés keresztútján. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 283-298.

Jäckel Katalin (2009) Exploring frontline conflicts at higher education institutions – experiments. EU Working Papers (4. sz.). pp. 104-111.

Jäckel Katalin (2009) A felsőoktatási szolgáltatás konfliktushelyzeteinek feltérképezése. Szakmai Füzetek (27. sz.). pp. 5-23.

Józsa László és Veres Zoltán (2005) About limits to globalised teaching methodologies learnings for EU educators. EU Working Papers (3. sz.). pp. 53-60.

K

Kardos Barbara és Balázsiné Farkas Katalin Éva (2014) A számvitelről alkotott hallgatói vélemények – azok hatása az eredményekre. In: Alkalmazott tudományok I. fóruma. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 440-457.

Katona Zsuzsanna (2016) E-learninges audio-vizuális nyelvi hanganyagok felhasználása a pénzügyi-számviteli szaknyelvi programban. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 95-101. ISBN 978-615-5607-22-6

Kovácsné Székely Ilona (2003) Csatlakozási pontok a valószínűségszámítás és a statisztika oktatásában. Szakmai Füzetek 13 (13.). pp. 82-85. ISSN 1587-5881

L

Lehoczky Mária (2005) Az élethosszig tartó tanulás generációjának tanulási magatartása. Szakmai Füzetek (15. sz.). pp. 80-88.

Lehoczky Mária (2006) A főiskolai hallgatók tanulási-tudástertemtési kompetenciái. In: Tudományos Évkönyv 2005: A prioritások és a konvergencia kölcsönhatása a magyar gazdaságban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 309-318.

Lovasné Avató Judit (2009) Mit ér a diploma, avagy érdemes-e tanulni? In: Tudományos Évkönyv 2008: Kultúraközi párbeszéd az üzleti világban. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 251-258.

M

Magyar Gézáné és Radványi Marcell (2016) Tudatos karriertervezés idegen nyelven. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 171-181. ISBN 978-615-5607-22-6

S

Szilágyi Anikó (2008) A Career Moves - Karrierlépések c. alternatív funkcionális tantárgy bemutatása. Szakmai Füzetek 24 (24.). pp. 28-30. ISSN 1587-5881

Szőke Andrea (2008) Gondolatok a "Prezentációs és íráskészség-fejlesztés" kurzusról. In: Tudományos Évkönyv 2007: Reformok útján. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 347-353.

Sándor Eszter és Szirtesné Kiss Ágota (2016) Kooperatív tanulás a szaknyelvoktatásban: egy módszertani kísérlet tapasztalatai. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 217-226. ISBN 978-615-5607-22-6

T

Tapolcai-Malaczkov Szilvia (2015) Strategies for motivating ESP learners: Best practices of an 'English Communications Skills' course. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 670-684. ISBN 978-963-7159-92-3

Tick Andrea (2008) A problémamegoldó módszer alkalmazási lehetőségei a tanítási órán, és sikere a Külkereskedelmi Főiskolai Kar angol nyelvű képzésén. In: Tudományos Évkönyv 2007: Reformok útján. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 336-346.

Török Judit (2016) A pedagógiai konstruktivizmus és a Moodle elektronikus színtér. In: Módszertani kisérletek. Budapesti Gazdasági Egyetem, pp. 107-120.

V

Válóczi Marianna (2007) Hatékonyságnövelés a szaknyelvórán motivációs stratégiák segítségével. Szakmai Füzetek (18. sz.). pp. 55-60. ISSN 1587-5881

Válóczi Marianna (2008) Tantárgyfejlesztési kísérletek a Tolmácsolás olasz nyelven tantárgyból. In: Tudományos Évkönyv 2007: Reformok útján. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 369-377.

Válóczi Marianna (2011) A tolmácsoláshoz szükséges képességek és a tolmács-személyiség alakulása napjainkban. Képességfejlesztés a Tolmácsolás-gyakorlat órán. In: Tudományos Évkönyv 2010: Merre tovább? Gazdaság és társadalom, realitás és esély. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 28-36.

A lista elkészítésének dátuma 2017. október 22. 05:45:22 CEST.