![]() | Vissza |
Angerman Ágnes (2009) Köszön, nem köszön, köszön... avagy felmérés hallgatóink köszönési (illetve nem-köszönési) szokásairól és tanáraikhoz való viszonyulásukról. Szakmai Füzetek (27.). pp. 97-104. ISSN 1218-3547
Bajomi-Lázár Péter (2014) How internet changes journalism: some trends in the ‘West’ and East’. In: Media and Journalism in Central and Eastern Europe. Peter Lang International Academic Publishers, pp. 61-77.
Bajomi-Lázár Péter (2009) Médiapolitikai trendek Kelet-Közép-Európában 1989-2008. Politikatudományi Szemle (1. sz.). pp. 141-158.
Bajomi-Lázár Péter (2015) Oligarchization, de-Westernization and vulnerability: Media between democracy and authoritarianism in Central and Eastern Europe: A roundtable discussion. JOURNAL OF MEDIA COGNITION AND COMMUNICATION (3. sz.). pp. 58-82.
Bajomi-Lázár Péter (2017) Particularistic and Universalistic Media Policies: Inequalities in the Media in Hungary. JAVNOST-THE PUBLIC. pp. 167-172.
Bajomi-Lázár Péter (2016) Semlegesség és elkötelezettség között. Politikatudományi Szemle (2. sz.). pp. 59-83.
Bajomi-Lázár Péter (2017) Tekintélyelvűség és szabadelvűség között – Paradigmaváltások a magyarországi politika és média viszonyában. Politikatudományi Szemle (1. sz.). pp. 79-104.
Bajomi-Lázár Péter (2015) A média gyarmatosítása. Politikatudományi Szemle (1. sz.). pp. 58-82.
Bajomi-Lázár Péter (2015) A propaganda mint rítus a mai Magyarországon. Replika (6. sz.). pp. 79-96.
Bajomi-Lázár Péter és Lampé Ágnes (2013) Invisible journalism. Media Transformations (9. sz.). pp. 30-51.
Bajomi-Lázár Péter (2015) Explaining Variations in Media Freedom. CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF COMMUNICATION (8. sz.). pp. 4-21.
Bodnár László (2004) Biztos pont változó világunkban: a protokoll? Szakmai Füzetek. pp. 30-34. ISSN 1587-5881
Bodnár László (2009) A protokoll szerepe az üzleti életben. EU Working Papers (2. sz.). pp. 57-63. ISSN 1418-6241
Bodolay László (2009) Friedemann Schulz von Thun néhány modelljének használata interkulturális helyzetekben. Szakmai Füzetek (27. sz.). pp. 115-122. ISSN 1587-5881
Bodolay László (2008) Konflikt oder Konsens? Kommunikationsprobleme zwischen "Ossis" und "Wessis". In: Tudományos Évkönyv 2007: Reformok útján. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 406-416.
Bodolay László (2007) Nonverbale und verbale Kommunikation in der Bundesrepublik, in Österreich, in der Schweiz und in Ungarn. Szakmai Füzetek (21. sz.). pp. 43-52. ISSN 1587-5881
Bradeánné Gacs Judit (2009) A kultúraközi párbeszéd társadalmi hátteréről. In: Tudományos Évkönyv 2008: Kultúraközi párbeszéd az üzleti világban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 317-324.
Eszes István (2005) Kicsi tű a nagy szénakazalban... In: Tudományos Évkönyv 2004: Tudástranszfer és információs társadalom. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 63-70.
Eszes István (2006) Kísérlet az e-business tevékenység üzleti modelljeinek megfogalmazására és osztályozására. In: Tudományos Évkönyv 2005: A prioritások és a konvergencia kölcsönhatása a magyar gazdaságban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 106-113.
Eszes István (2003) Márkaképzés online környezetben. In: Tudományos Évkönyv 2002: Híd kelet és nyugat között. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 157-166.
Eszes István (2004) Visszatérés a gyökerekhez - újból személyesen fogjuk ismerni a vevőinket? In: Tudományos Évkönyv 2003: Magyarország a gazdasági fejlődés keresztútján. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 144-150.
Falkné Bánó Klára (2001) Egy Leonardo-projekt bemutatása és tanulságai. In: Tudományos Évkönyv 2001. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 19-26.
Falkné Bánó Klára (2003) Hungary, a Bridge between East and West: Cultural Aspects of Joining the New Europe. In: Tudományos Évkönyv 2002: Híd kelet és nyugat között. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 60-70.
Falkné Bánó Klára (2002) Hungary, a bridge between East and West: Cultural aspects of joining the New Europe. EU Working Papers (2. sz.). pp. 58-68. ISSN 1418-6241
Falkné Bánó Klára (2006) Interkulturális útmutató nemzetközi cégek és projektek vezetői és tagjai számára. In: Tudományos Évkönyv 2005: A prioritások és a konvergencia kölcsönhatása a magyar gazdaságban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 279-288.
Falkné Bánó Klára (2006) Interkulturális útmutató nemzetközi cégek és projektek vezetői és tagjai számára. EU Working Papers (1. sz.). pp. 16-24. ISSN 1418-6241
Falkné Bánó Klára (2012) Kommunikációs kultúra - kulturális/interkulturális kompetencia, kulturális intelligencia; az interkulturális kompetencia fejlesztésének módszerei. In: Tudományos Évkönyv 2011: Útkeresés és növekedés. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 455-466.
Falkné Bánó Klára (2001) Kultúraközi kommunikáció - Nemzeti és szervezeti kultúrák, interkulturális menedzsment aspektusok. EU Working Papers (2. sz.). pp. 107-108.
Fehér Katalin (2017) Prospects of Creative Industries and Digital Economy. Perspectives from Southeast Asia and Central Europe. In: Go Hungary - Go Indonesia: Understanding Economic and Business Issues. Budapest Business School, pp. 151-172.
Fodor Mónika (2015) Milyen a jó munkáltató: toborzási és foglalkoztatási kérdések mérnökhallgatók és HR-szakértők körében végzett primer kutatás eredményei alapján. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 162-169. ISBN 978-963-7159-92-3
Fodorné Balthazár Enikő és Müller-Markmann Burkhardt (2009) Interkultureller Dialog in einer simulierten Gaschäftswelt. In: Tudományos Évkönyv 2008: Kultúraközi párbeszéd az üzleti világban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 289-302.
Hamburger Béla (2008) Reklám: vállalati érdek vagy társadalmi elvárások. In: Tudományos Évkönyv 2007: Reformok útján. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 138-144.
Hamburger Béla (2007) A reklámszakma saját sírját ássa... In: Tudományos Évkönyv 2006: Stratégiák 2007 és 2013 között. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 229-233.
Harsányi Dávid és Gálné Czékus Ildikó (2015) Szezonális különbségek a borfogyasztási szokásokban. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 238-246. ISBN 978-963-7159-92-3
Hidasi Judit (2008) Kommunikáció és kontextus. Szakmai Füzetek (23. sz.). pp. 5-9.
Hidasi Judit és Lukinykh V. Yulia (2010) A comparison of Russian and Hungarian Business Cultures. In: Tudományos Évkönyv 2009: Válság és megújulás. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 331-338.
Hidasi Judit és Sato Noriko és Székács Anna (2015) Nemawashi a japán kommunikációban. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 247-266. ISBN 978-963-7159-92-3
Kalafatics Zsuzsanna (2015) A posztszovjet orosz média helyzete : különös tekintettel a televízióra. In: Multidiszciplináris kihívások - sokszínű válaszok : a BGF KVIK KÖT tanulmánykötete. Budapesti Gazdasági Főiskola Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Budapest, pp. 52-59. ISBN 9789637159510
Neményiné Gyimesi Ilona (2016) Kommunikációs készséget fejlesztő tréningek a BGE Külkereskedelmi Karán. In: Alkalmazott Tudományok III. Fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, pp. 538-549. ISBN 978-963-7159-23-7
Neményiné Gyimesi Ilona (2006) A tréning módszerű kommunikációs készségfejlesztés története Magyarországon: A tréning módszer megjelenése Magyarországon. Szakmai Füzetek (17. sz.). pp. 51-62.
Nyárády Gáborné és Bíró Mária (1996) A média, mint kommunikációs tanegység a gazdasági felsőoktatásban. Szakmai Füzetek (6. sz.). pp. 163-168.
Osváth Gábor (2007) Kultúraközi kommunikációs dolgozatok és felmérések tanulságai. In: Tudományos Évkönyv 2006: Stratégiák 2007 és 2013 között. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 423-432.
Osváth Gábor (2003) Ország- és népnevek problémái a kultúraközi kommunikációban. Szakmai Füzetek (12. sz.). pp. 55-69. ISSN 1587-5881
Székács Anna (2008) A távol-keleti régió menedzsmentje és vállalati kommunikációja, mint a komplex nyelvoktatás része. EU Working Papers (3. sz.). pp. 59-67.
Válóczi Marianna (2010) Szakfordító és tolmácsképzések Magyarországon: Harc a versenyképességért. Szakmai Füzetek (28. sz.). pp. 131-133. ISSN 1587-5881
Z. Papp Zsuzsanna (2016) Halálos engedelmesség: amit a repülőipartól tanulhatunk a kommunikációs kultúra tekintetében. In: Alkalmazott Tudományok III. Fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, pp. 899-917. ISBN 978-963-7159-23-7
Zsubrinszky Zsuzsanna (2005) Cultural Aspects in Business Negotiations. Szakmai Füzetek (15. sz.). pp. 51-56. ISSN 1587-5881
Zsubrinszky Zsuzsanna (2014) Politikai korrektség (PC) nyelvi megnyilvánulásai. In: Multidiszciplináris kihívások - sokszínű válaszok : a BGF KVIK KÖT tanulmánykötete. Budapesti Gazdasági Főiskola Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Budapest, pp. 129-137. ISBN 9789637159510
Zsubrinszky Zsuzsanna (2016) A befolyásolás eszközei a kommunikációban. Alkalmazott Tudományok III. Fóruma: Konferenciakötet. pp. 950-971.
Zsubrinszky Zsuzsanna (2008) A nemzetközi marketing és Hofstede kultúraspecifikus dimenzióinak kapcsolata. Szakmai Füzetek (23. sz.). pp. 15-21. ISSN 1587-5881